Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under januari 2012

Av Sofie sohlin - 30 januari 2012 18:35


Av Sofie sohlin - 30 januari 2012 18:17


Hejsan förkylning! Igår låg jag i sängen hela dagen och hostade, nös och tog astmamedicinen.. Men pallrade mig till skolan idag, dock fick jag åka hem efter halva dagen men :/ Så när jag klev av bussen i bollsta så sa sebbe att han hade 3 timmars hål, Vi gick hem till mig och kolade på "pirates of the caribbean" i vårat biorum och myste med bullar och juice!

Imorgon har vi körkortsteori och vill verkligen inte missa den... men jag får se hur det blir :/

Inge kul åh va hemma ju! :o

Men i torsdags hämtade jag ut mina glasögon, vad tycker ni?


I lördags fick jag massa linnen och den tröjjan på bilden av mamma, snäll hon! gillar verkligen tröjan! 


 


Ps, I love you! /S♥

Av Sofie sohlin - 25 januari 2012 22:31


Så glasögonen har kommit! Vad tycker ni? :)



Ps, I love you! /S♥

Av Sofie sohlin - 24 januari 2012 21:21


Hejsanhejsan idag så tog mig tid att sminka mig idag :) det som är så kul!!! 

Men denhära veckan så är våran klass uppe på parken och sminkar musikalen "Trollkarlen från oz"

Det som är så kul med det är ju att det är en utmaning! Dom ska av med sminket, på med sminket, kläder av, kläder på på typ 3-8min s det blir lite stressigt med sånt hör ju till ;p Så imorgon är den första föreställningen av 5 stycken :D Spännande!


           


Oj.. klockan börja bli mycket, jag som ska vara på parken kl 8 imorgon ;o måste duscha nu och sen sussa, ni får sova och drömma så sött. God Natt! <3


Ps, I love you! /S♥

Av Sofie sohlin - 23 januari 2012 23:50



Vill verkligen göra någonting med mitt hår! ;/ men hur?? jag är tacksam om ni skickar en liten kommerntar <3


Nu ska jag ta min älskade hund (gosedjur) och lägga mig i

sängen åh slå på någon film :) godnatt alla fina!


Ps, I love you! /S♥

Av Sofie sohlin - 22 januari 2012 14:30


hejhej! Igår var jag med älsklingen, vi åt kakor och glass till filmen The day after tomorrow som gick på 4:an ! Den är verkligen bra tycker jag. Sevärd ! Idag vaknade vi halv 2. det var ju mindra bra. Men senare idag så ska jag gå ut och knäppa tile fina kort på den underbara vintern ! Det är så vackert !

 

 

Ps, I love you! /S <3

Av Sofie sohlin - 20 januari 2012 10:44


            

                                   

       

Av Sofie sohlin - 15 januari 2012 14:05


   


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards