Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sofie sohlin - 25 oktober 2011 22:02


hejsan hejsan :D gissa vad?! idag fyller jag år!!!!!!!! 17 år ! också har jag ett år och sju månader med världens finaste!!! :D


   

Av Sofie sohlin - 20 oktober 2011 22:28


hejsan hejsan! idag har vi, vran klass varit hos en skola, hos fritidsbarn och målat ansiktsmålning och sår :) kulkul! måste säga att vi hade det jävligt roligt i hockeybussen påväg dit också ;) men kl 5 så komm jag hem och trött som vanligt!!!! fast jag somnar 11 eller 12 så är jag trött efter skolan... somnar också hela tiden. :/ måste säga att jag är ganska skolless också fast jag inte har nå mycket läxor men en känsla som jag får säger att jag är less...

     

   

Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 18 oktober 2011 19:21


   

Av Sofie sohlin - 17 oktober 2011 23:17


hejsansvejsan, just nu ligger jag i sängen och väntar på att sebbe ska komma efter sin match i härnta <3 myspysigt! hatar att sova själv, det går inte ;o men medans man väntar kan man ju tänka lite på tatueringen man ska göra, inte sant? ;p så jag gjorde de hära idag :

se lite fejkat ut men typ så vill jag ha :)


texten: Everything in my life has a purpose 

men va tycks? :D jag tycker de vart fiiint!

     

   

Ps, I love you! ♥

Av Sofie sohlin - 14 oktober 2011 00:37


Saknar faktist dedära håret.. 

Man kanske ska färga det snart då ;p men jag mste ju ha så som jag har nu

en liten stund till iallafall x)



       

Av Sofie sohlin - 12 oktober 2011 21:13


Hejsanhejsan! Har inte varit hemma nnting så derför jag inte har gjort ngra blogg inlägg ;p men när jag kom hem så stod min säng och säng-gavel på plats!!! :D eller den stod på fel ställe men nu har jag muublerat och städat och så ;D har tyvärr ingen förbild... men ni får ju se resultatet!! :D


           

Va tycks? ;D fint va? Själv vart jag super nöjd! <3 men nu ska jag hoppa in i duschen och efter det kommer älsklingen hit och sover ;D men ska måla naglarna nu :) hej då! <3


Ps; i love you! ♥

Av Sofie sohlin - 8 oktober 2011 20:29


 


   

Av Sofie sohlin - 8 oktober 2011 16:26


Hejsansvejsan! det blev härnösand idag med André, Philip, mammsen och momma! det var jätte kul, va inne på dedära nya affären som är typ för ungdommar. chill, heter den :D jag rekomendera den både till tjejer och killar! men som sagt så fyllar jag år snart så jag fick en kofta av min bror som jag ville ha idag :D uper snäll han!! och köpte jag skärp, ring, primer och 2st nagellack :

       

Ps, I love you! ♥

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards