Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under januari 2011

Av Sofie sohlin - 31 januari 2011 16:48


Inte den finaste bilden men...  men titta va kort hår jag hade i 6-7 ;o det kommer inte jag ihåg.. :s men iallafall så ska jag börja slinga blont :) för jag ska ha blont till sommaren!


Ps, i love you! ♥

Av Sofie sohlin - 31 januari 2011 16:42



Av Sofie sohlin - 30 januari 2011 14:51


Hejsan! idag kom jag hem kl 2, hare sove hos min älskling! :D <3 men nu så är jag typ helt slut... har städat hela dagen.. -.- fick möbler av mamma och pappa igår när vi var på birsta (: 

Men igår så köpte jag:

  • Linne (orange)
  • Magtröja
  • 3 trosor
  • Bh
  •  ______  Min älskling fyller ju åt snart så :) <3

Men nu så ska jag duscha och sen blir det solsisdan! :D :D :D hej då!


Ps, i love you! ♥ 



Av Sofie sohlin - 28 januari 2011 23:26


Hejsan! kom nyss hem, har varit med älsklingen min och kollat på hockey <3 underbart! (som vanligt) men nu så typ orkar inte jag skriva.. är så jäkla trött! ska dessutom upp kl9 imorrn. Mammsen och jag ska på birsta :D kulkul! <3 men gonatt nu och sov så gott!

Av: Josefin Nylander 


Ps, i love you! ♥

Av Sofie sohlin - 27 januari 2011 20:03


Hejsan! idag var det långdag på skolan.. men inte så jätte jobbigt :) hade bad så då vart man ju pigg! men kom hem typ 5 för jag åkte med mammsen hem :) så nu sitter jag i min säng och bloggar, ska snart städa.. :/ sen får vi se vad jag hittar på :)


  

Ps, i love you! ♥

Av Sofie sohlin - 26 januari 2011 19:50


Hejsan! idag har vi inga lektioner på skolan, snacka om sofft! ;) så jag kom hem typ kl 1 idag. Men nu så ligger jag i sängen och har ont i huve :/ vet inte varför men... 

Nu så väntar jag på att min älskaling ska träna klart, och då kommer han till mig och då blir det myyys! <3


Ps, i love you! ♥

Av Sofie sohlin - 25 januari 2011 21:35


10 Månader med den absolut den bästa som

 finns!

 

 

Älskar dig Sebastian!

Du är underbar! <3

 

inte du, ingen jag!

 

 

Av Sofie sohlin - 25 januari 2011 16:17


Hejsan! ja.. förfarande förkyld -.- så jag kan inte träna.... Tråkigt! men jag får vänta tills jag blir frisk :) Idag så hade vi typ 3 lektioner igen (skönt). Nu ligger jag i sängen och ha på mig min älsklingströja och kollar på tv.. finns inget bra på tvn -.- men aa. har inte nå mycket att säga.. blir väll kanske ett till blogginlägg idag :) hej då! <3 



Ps, i love you! ♥ vill mysa med min pojke!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards