Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sofie sohlin - 31 augusti 2011 21:36


Hejsan! jadu. vet inte riktigt vad jag ska säga men idag har vi haft gympa och massage, fick helkroppsmassage i 35 minuter. gissa om det va skönt!? ;D  kan jag ju säga att det var! ;D och när jag kom hem så åt jag och sen gick jag och kolla på våran match, vi vann med 2-0!!

men ska försöka lädda mig nu.. är ganska trött ;/ god natt snyggingarna! 

 

Ps, your my life! <3

Av Sofie sohlin - 30 augusti 2011 21:30


Hejsan! inatt sovde jag hos älsklingen min och på morgonen s åkte jag med hans mamma in till kramfors och på skolan så sminkade jag mig och hädde i mitt nya löshår, blev faktist ganska bra men jag ska klippa upp det så det blit bättra :D

men när jag kom hem sågick jag till sofie för att färga hennes hår, vart även mickes hår ;p

men ska kolla på tv nu och sen ska jag försöka sova ;D gonatt <3

 

Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 28 augusti 2011 01:34


Hejsan! idag vaknade jag 11, gick ner och duschade sen så for andré och jag till sundsvall på birsta! man mste ju spendera pengar medans man har ju :o så det blev:

 

  • klackskor 
  • skor 
  • smycken 
  • väska 
  • tröja 
  • halsduk 
  • scrapbook bok
  • löshår

Nöjd är jag med mitt köp! och det var super roligt av bara vara med brorsan!! :D när jag kom hem så gjorde jag nagel grejjs på philip tjejkompisar ;p (sånna hära stenar/pärlor på naglarna) och sen har jag bara tagit det lunkt. 

just nu så ligger jag i sängen och saknar min älskling.. han är ju och spela med tv-pucken :D men imorgon kommer han hem!!! :D

ska sova nu, match imorgon ju, nattinatti <3


Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 26 augusti 2011 22:51


hejsan! idag är det fredag :o tänk att det har gått en vecka redan av skolan!..

Men idag mådde jag inte speciellt bra på skolan.. den dagen det tar slut på medicin får man naturligtvis en allergichock.. så jag nös, nös, nös, snöt mig, mös, kliade mig i ögongen och halsen och va kallsvettig hela dagen.. (INTE KUL..) kändes som jag hade 40 graders feber också.. så min kära bror hämtade mig :) När jag kom hem så somnade jag ca 2 timmar, vaknade lika "sjuk" som jag var när jag somnade, annars så bruka det g över för mig om jag sover men needå.. men nu är det lite bättre iallafall :D

Nu så hade jag tråkigt så jag skrev lappar och satt upp på väggen som en tavla :D finnt! <3

   

va tycks? sebastian och jag hade ju ett år och ett halvt år igår :D så man måste ju göra lite fint då :D tihii. <3 men nu så sitter och och ska göra om mina färger på bloggen och dricker jouice (vet inte hur det stavas..) men gott är det iallafall!!

ochså äter jag kexchoklad :D :D men ska fortsätta äta nu ;p hejsvejs!

 

Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 24 augusti 2011 18:52


Hejsan! igår fick jag mina mjukisbyxor!!! :D super nöjd!

   men idag så var det skola, ganska rolig dag faktist, fick massage och fick ge massage ;D super skönt!ni få se mmitt schema sen, det är inte riktigt klart än ;/ men nu så sitter jag här ska städa -.- ett måste! hehe ;) men med hög musik på så gäre ganska bra  ;D hejdå!

   


Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 22 augusti 2011 22:33


Hejsan! 

idag har det vare en riktigt slappdag, klev upp ur sängen halv 2, hängde tvätt, åt fixade naglarna, for till sebbe och gymmade och nu ligger jag här och ska försöka sova :) skola imorrn så... måste sova. gonatt!

   


Ps, I love you <3

Av Sofie sohlin - 22 augusti 2011 12:12


hejsan ;D

Vaknade 11 idag och ligger forfarande kvar i sängen ;p man måste ju passa på för imorgon ställs veckaren på 06.30 vet inte om jag ser framemot att börja skolan igen men.. man får väll se!

igår så vann vi bortamatchen i härnösand med 2-1 ;D superduper bra! 

men nu så ska jag ner och äta sen ska jag hänga tvätt och sen kanske det blir joggning eller nått ;D hej då<3

 

Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 18 augusti 2011 23:03


Hejsan!

idag har jag inte gjort någonting alls! har bara suttit vid datorn och kl 7 gick jag och kollade på min match som jag inte kunde vara med på ;/ men på söndag är det bortamatch i härnösand :D då ska jag vara med ;D 

just nu så ligger jag i min säng och ska slå på en film, och brevig har jag:

smälta hallon och glass ! sååååå gott äre :D men nu ska jag kolla på step up, gonatt <3  


Ps, I love you! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards