Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under april 2012

Av Sofie sohlin - 26 april 2012 15:57


Tjenatjena ;)


Idag är det torsdag och jag slutade halv1-1 och jag satt på skolan i 2 timmar -.-

fråga inte varför ;p haha men idag har vi en ganska ovanlig dag på ett negativt sätt på skolan.. inte kul!


     

     

Av Sofie sohlin - 25 april 2012 22:54


I believe in love at the first sight because

I've been loving my mother since I opened my eyes! ♥


   

Av Sofie sohlin - 25 april 2012 15:09


TITTA VAD JAG KAN GÖRA !!

Ett hjärta med munnen :D 

     

Av Sofie sohlin - 23 april 2012 23:09


 

Av Sofie sohlin - 23 april 2012 16:57


Tjenis penis !


Ny vecka, nya tag säger jag bara !

Idag pajja mitt knä igen på dansen. Så less på det nu... Någon som vill byta knä? ;p


     

Av Sofie sohlin - 22 april 2012 21:41


Häääj !


Idag vaknade jag 11, gick ner till soffan och satt mig.

Kl 3 gick jag upp till vårat film/bio rum och satte mig åh kolla på film

och sen gick jag ner och satte mig i soffan igen xD


EN SPÄNNANDE DAG ! :) haha !


Men nu har man duschat och haft ansiktsmask i ansiktet så nu känner man sig fräch igen ;;

Men imorgon måste jag komma igång igen eftersom det är skola ;p


Nedanför får ni se sjukt vackra bilder ! ;)

   

Av Sofie sohlin - 21 april 2012 22:48


Hejsanhejsan!

Hoppas alla haft en super lördag? Själv vaknade jag halv 2 haha !

Men skönt var de kan man ju lungt säga. Men jag vet inte om det var värt det...

Om man vaknar så sent så är ju typ hela dagen försörd ;p

Så idag har jag inte gjort nånting alls ! ;p har bara slappat !


 

 

 


Osminkad och bara mysiga kläder idag och satt upp håret i en toffs.

Eftersom vi var på en frisörskola igår och fick en festfrisyr så var mitt hår helt krusat,

så det spretade åt alla håll när jag satt upp det i en toffs hehe ! syndes mer i verkligheten ;p

Av Sofie sohlin - 20 april 2012 19:38


Hej !


Idag har det varit en toppen dag. verkligen!

Jag och min klass for till övik på Ann Pettersson hair design school

På stydie besöm och det var verkligen intressant plus att vi fick bli stylade av eleverna som går där :D


 




Snacka om att få inspiration av att bara se på när dom gör frisirerna som dom gjorde på oss !! ;D

Och nu har man skaffat sig en ny festfrisyr också ;D Man tackar för det !


Men nu ska man gå ner och se på tv med familjen och se vad tv:n har att erbjuda ;p haha !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards