Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under december 2011

Av Sofie sohlin - 27 december 2011 20:18


hejsanhejsan! sorry för jag inte ha skrivit på några dagar. har varit med älsklingen :) men måste bara säga att jag till en samsung galaxi tab 10.1 i julklapp :D den är fett bra! :D

 

igår så följde jag med sebastians familj till birsta och som vanligt måste man köpa något när man är där x) så jag fick med mig 3 plagg och en ring ;)


 

Av Sofie sohlin - 24 december 2011 14:04


God jul allehopa!!! :D hoppas ni får några fina julklappar nu :) snart ska vi till momma och då far jag träffa min kusinbarn för första gången :D Meiya <3 oxå kommer ju några av mina kusiner :D


 


Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 23 december 2011 23:21


Imorgon är det julafton!! jag har önskat mig en samsung galaxy tab 10.1 :D vad har ni önskat er? :)

så imorgon blir det att ställa veckaren, kolla julkalenders, kanske somna om, sen kolla på tonten är far till alla barnen ( som vi gör varenda år ) :D och senare ska vi till momma kulkul!!! 


men jag måste bara säga att i torsdgs var det julavslutning på skolan och så våran klass sminkade och stylade lärare som artister och dom uppträdde. sååå himmla kul att se det! :D senare på kvällen for jag till nyland för att vara med wille, william, bruhn, linus, kristian, älsklingen och min söööööta vän emma! vi hade mysigt vi! www.emsg.blogg.se








  

 


ska sussa nu så man kliver upp tidigt imorgon ;D ha det super nu och god jul på er :D

Av Sofie sohlin - 23 december 2011 23:09


 


Sofie är nyfiken!!!!!!!!!! ;O

men jag har svårt för att tänka mej att det är l imorgon! ;o försåt ni det?


Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 23 december 2011 23:03



 

dagen sötaste! eller hur?

Av Sofie sohlin - 19 december 2011 13:32


       


så va tycks? ;D jag hade tråkigt idag på skolan så jag gjorde dreads ;p fast inte riktigariktiga utan gansla lösa så jag kan ta ur dom ;D men jag funderar om jag ska göra riktiga eller köpa extentiones?? ;/

Av Sofie sohlin - 18 december 2011 13:59


Godmorgon måste bara visa våran fina julgram som vi häde upp för typ 5 dagar sedan men nu är julklapparna under a, ännu bättre! ;D men igår såg min familj och jag på smurfarna i vårat nya biorum (kommer bilder på de senare) väldigt mysigt! <3

nä nu ska jag fortsätta att renbädda och städa :) efter det så ska jag gå ner på ica och handla i det härliga snövädret :) ha en skön söndag nu hej då <3


 


Ps, I love you <3

Av Sofie sohlin - 18 december 2011 00:26


hejsan! kollade tile runt på internet nyss och kom åh tänka på dreads! asså det är svin snyggt tycker jag, jag själv skulle kunna göra det men man förstör ju hret heeelt totalt!!

       


Eller vad tycker ni?? ;D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards