Linn Sofie Antonia

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Sofie sohlin - 6 januari 2012 14:33


Godmorgon! vaknade ju kl 1 efter som jag såg hockeyn igår, vart ganske sent eftersom det vart förlägning men det var det värt för sverige vann ju med 1-0 !! :D Sverige är värdsmästare!! Mika Zibanejad avgjorde!

 


Aja, nu ska man äta lite så man får i sig någongting idag och sedan blir det att hoppa in i duschen. Efter det så ska jag och pappsen ut och övningsköra :D (önska mig lycka till) och sedan ska jag till Sebastian (ska bli kul att köra!!!)

 


Ps, I love you! /S ♥

Av Sofie sohlin - 6 januari 2012 14:30


 

Av Sofie sohlin - 6 januari 2012 01:18


hejsansvejsan! Inatt så sovde den bästaste här och vi åt muffins och klasskaka (mummms)oxå medans så kollade vi på:

Så j*vla bra filmer så det är sjukt!!! 


    


 Idag så kom pappas brors familj hit, vi fikade, spelade kort och skrattade :)

men nu ska jag lägga mig ner och se på 'Jag saknar dej' och sedan ska man ju se hockeyn såklart! VM-final Sverige-Ryssland!

 

     


Ps, I love you! /S <3

Av Sofie sohlin - 6 januari 2012 00:14

Sebastian: Are you an angel?

Jag: What?

Sebastian: Are you an angel?

Jag: No

Sebastian: Caus i heard that angels are the most beutiful creatours

Jag älskar dig gubben mer än nått annat! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards