Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under april 2011

Av Sofie sohlin - 29 april 2011 16:48


Hejsan! kom nyss in, har varit ute och gått ca 8kilometer med ida, skönt! och har gjort övningar hemma :) men nu ska jag snart in i duschen och sen ska ida, jossan och jag gå ner och kolla på fotboll :) herrarna ska spela. efter matchen ska jag ke hem till sebbe :D


Igår så var jag med ida och jossan, vi fot till kramfors och åt på sylos :) kulkul!

men det blir duschen min hej då!


 söt musse!


Ps, I love you!

Av Sofie sohlin - 27 april 2011 10:47


Hejsan! vaknade 9 idag.. kunde inte somna om. men kl 1 idag ska ida öhman och jag fara till sollefteå för vi ska på bilskolegrej ;p vet inte va det hette. haha :) så nu har jag fixat mig eller aa har bara satt upp håret ;p och nu ska jag gå ner och äte, är hungrig!.. hej då :)


 


Ps, I love you!

Av Sofie sohlin - 26 april 2011 21:25


Hejsan! har inte varit hemma sen i torsdags så har inte kunnat uppdaterat bloggen.. sorry! men idag så har jag varit med sebbe, (host) ägde han i fotboll jag! hah :) men nu så har jag varit ute och joggat/gått en mil, jäkligt skönt! och när man kom hem så gjorde man några träningar oxå :D men nu ska jag duscha hej då :)


Ps, I love you! <3



Av Sofie sohlin - 20 april 2011 14:31


Hejsan! vaknade 9 idag sen for jag till kramfors, gick till momma och sen åkte jag hem. och nu så ska jag gå ner till bussen för jag ska till sebbe :D


 

Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 19 april 2011 21:03


Hejsan! har haft nå fel på mitt virusprogram eller va de hette så jag har inte haft nå internett ;s konstigt nog..

Söndags: va ute och spelade fotboll och joggade, ganska skön dag!

Måndag: skola sen for jag till sebbe!

Idag: skola och sen hem och titta på tv:n sen joggning, sittups, boxning och hela den skiten ;p haha!

Imorgon: ingen skolaaaa! :D träna som gäller då och senare blir det att vara med sebbe! :)


Men det är inge roligt om man är sugen på att gå ut och jogga oxå får man jätte jobbigt att andas när man kommer utanför dörren -.- jag har ju förkylningsastma så då är det absolut inge bra att vara ute i kylan och anstänga sig...  it sucks!!!

men nu ska jag in i duscken och sen ska jag lägga mig men först så ska jag ätaaaaa :D hej då!


  

 

Ps, I love you! 

Av Sofie sohlin - 16 april 2011 17:59


hejsan hejsan! idag vaknade jag 12, gick ut med andré och spelade basket, frisbi, fotboll och allt sånt, sen grillade vi och nu så ska jag ut och jogga innan det bli kväll :) chaochao! 



Ps, I love you! ♥  

Av Sofie sohlin - 16 april 2011 00:24


Hejsan! idag är det fredag, när jag kom hem så spelade jag fotboll med min lillebror och hans kompisar, efter det så kom ida öhman :) hon slingade mitt hår så nu är jag blond! :D tack ida! ♥ aja är så sjukt trött så måste sova nu. klockan är ju halv 1 så men god natt! <3


 







Ps, I love you! and miss youuuu!!! ♥

Av Sofie sohlin - 12 april 2011 08:01


God morgon! Sebbe har nyss gått till skolan och jag är hemma för jag har sovmorgon :D skönt! bussen går 08.40 och jag börjar typ 09.40 men idag har vi inga tråkiga lektioner! :) men men ska sovva nu hejdå! <3


 


Ps, I love you!  ♥

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards