Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under september 2011

Av Sofie sohlin - 30 september 2011 22:24


   

Av Sofie sohlin - 30 september 2011 21:08


halloy! idag hade jag en lektion som va i en halv timme ;p kändes ju värt att gå x) not! men efter jag kom hem så duschade och sen somnade ajg i min sköna säng. nu ligger jag här och kollar på idol :D :D och ska lägga upp någa bilder jag knäppt idag medans jag hade jätte tråkigt ;p


       

och snart kommer sebbe hem från matchen i sundsvall och då kommer dom och hämtar mig ;D ;D s måste packa nu ;p ni f ha en fin fredag <3


Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 27 september 2011 22:58


Häjsan!

Slutade 10 och åkte hem 4 ;p

Hade hälsa lektion p morgonen men sen väntade jag på olivia och amanda slutade för vi skulle gå på stan och sen gick amanda och jag och solade (: Det var länge sen och skönt var det! Men som ni ser så är resultatet synligt ;p 

När jag kom hem klockan 4 så åt jag och sen tod jag på mig mamma konsstiga värme sockar, det är vete sockar som man värmer i mickron. Såååå skönt! men jag somnade och vaknade 9... Känner mig inge pigg heller ;/

 

Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 26 september 2011 15:54


Halloy! har sköpt en jacka jag :D en vinter jacka! en svart och den kostade 1800kr på intersport, den va skön och snygg :D

 

och nu sitter jag här och kolla på tv och kollar på fresyrer!!!!!!!! blir tokiiiiiig! vet inte om jag vågar ;O;O;O

 

 

Gaaaaaah.. help me!!!!!

Av Sofie sohlin - 23 september 2011 22:06



 

Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 22 september 2011 21:34


tjabba tjena halå ;D japp! 5 lektioner på 4 dagar ;) inte dåligt! men iallafall så gjordee jag nyss iordning mina naglar, har ju fått långa ju ;D har aldrig haft långa eller jo när jag har haft lösnaglar men det räknas ju inte ;p så jag är iallafall skit stolt!!! 

Inte sådär skit bra bilder men.. plus att det är lite nagellack runt nageln. när jag målar mina naglar så väntar jag jämt till dagen efter för att då är nadlarna heeelt torr och då man man tvätta bort med tvål och vatten :D det är faktist ett bra tips!

ska sova nu. men ni får sussa så sött godnatt!

     

 

Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 21 september 2011 14:36


Hejsanhoppsan ;D 

Måndag: en lektion

Tisdag: ingen lektion

Onsdag(idag): en lektion.


Men snacka om slappt!! ganska tråkigt men idag åkte jag hem 1 och då började jag kolla tille på youtube på snygga naglar och då visade det sig att man kunde göra egna ;D

     

såå jag testade det, jag kan ju skylla på en sak för det inte blle så bra men det va ju min första gång, övning ger färdighet :D

men jag började med ett varmt vatten i en pappersmugg, tod fram tendstickor, papper och tejp. jag varlde ut några fina färger av nagellacken och droppade jag ner i vattnet.

 Ingen bra bild men, sen gjorde jag några mönster, efter det så tejpade jag runt nageln och efter det stoppade jag ner fingret där jag tyckte att det blev snyggast mönster. När fingret var nere så tod jag tampetaren och tog upp det efterblivna nagellacket så det inte skulle fastna när jag drog upp fingret :) vart fastist as fränt!

     

Vart dock lite kladd men jag la inte ner så mycket tid på det för det var första gången, ville bara prova :) men som sagt, de fungerade! :D så nån gång blir det att gör så på alla naglar :D Men nu ska jag kolla runt lite på facebook sen ska jag packa för jag ska till sebbe och gymma! :) hare gött!

 

Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 20 september 2011 22:14



I can feel it that you love me for who I amMy love for you isindescribableprescans you all on this earth for you is the most wonderful thing I knowyour name is scratched into my heart.
Sebastianyou're the best

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards