Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under februari 2011

Av Sofie sohlin - 28 februari 2011 21:42


Hejsan! idag har det varit en oooonödig dag på skolan.. kunde varit hemma! hade bara engelska och svencka.. men men. så är det ;p när jag kom hem så somnade jag till en film och sen varte mat och sen tvn, duschen, tvn :) slapp dag! ligger i sängen och kolla på top model nu och ska snart sova :) så ni får sova så sött nu <3


  

Ps, I love you! ♥

Av Sofie sohlin - 27 februari 2011 22:45


Hejsan! har haft en super underbar helg med älsklingen! ;D verkligen! kom hem nyss så nu ligger jag i sängen och gör inte så mkt.. ska sova snart :) justja :o har jag berättar att jag ska ta hål i naveln? men det ska jag :) när jag har pengar..



SÅÅÅÅÅÅ FINT! (när man är brun)


Ps, I love you! ♥


Av Sofie sohlin - 23 februari 2011 22:38


  


Ps, The world is beautiful and you are world! I love you! ♥

Av Sofie sohlin - 23 februari 2011 17:16


Hejsan! har faktist varit en ganska soft dag idag. Vi tog hit våra modeller på skolan för vi skulle sminka dom och testa frisyrer på dom inför trendshowen :D kul var det, och bli ännu roligare om man blir nöjd :D men nu så ska jag gå ner åh äta, är hungrig!!! -.- sååå hej då! <3

+ saknar min älskling jättejätte mycket....


  

Ps, I love you!♥

Av Sofie sohlin - 21 februari 2011 20:33


Hejsan! har suttit i min sång sen jag kom hem från skolan. har kollat på film :) Men idag så böra 16 and pragnent :D en ny sesång som man måååste kolla på!!


Bra film de :D 


Den borde ni se tyckerr jag :D

men ska duscha nu, hej då! <3


Ps, I love you! ♥

Av Sofie sohlin - 21 februari 2011 19:58

Av Sofie sohlin - 21 februari 2011 10:36


Hejsan! Har varit hos älsklingen hela helgen. mys de! tihi :D men idag är det ny vecka så om 2 veckor är det sportlov och då ska man till fjällen :) skönt!

idag då... jaadu. idag är det ganska dryg skoldag. sitter vid datorn nu för vi har 3 timmars hål -.- drygt!!! sen har vi engelska och svenska, sen slutar vi :) men ska gå nu. hej då <3

 

Ps, I love you! ♥

Av Sofie sohlin - 18 februari 2011 18:37

 

Hejsan! idag gick jag på skolan :) har bara liite ont i huve nu! men efter skolan så åkte jag hem och sortrade bort gamla kläder och sen in men dom andra kläderna i min nya garderob : D vart fint! men nu så väntar jag på att andré ska ha spelat sin match klart så han kan skjutsa mig till sebbe!.. less på att vänta -.- men snart får jag träffa min älskling! : D ska fixa det sista nu hej då!


  


Ps, I love you!♥

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards