Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under juli 2011

Av Sofie sohlin - 28 juli 2011 19:54


hejsanhejsan! nu sitter man hos sebbe och väntar på att han ska komma hem från träningen :) bara suttit vid datorn och kollat på simpson! ;D ;D kung äre!! men idag så har sebbe och jag sett red riding hood som skulle vara en skräckis men inte då.. men den var skit bra ;D

 

och igår så gymmade jag så jag har lite träningsverk idag ;/ men det är ju ganska bra på ett sätt :D men men nu ska jag kolla klart simpson, hej då :)


Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 26 juli 2011 20:07


hejsan ;) idag har andré och jag varit ute ch knäppt kort :) mysigt <3

             

<3

Av Sofie sohlin - 25 juli 2011 13:29


 

Av Sofie sohlin - 25 juli 2011 10:29


hejsan! har inte hunnit blogga ntt för:


Onsdags: tjejkväll men angelique, viktoia, jessica och pauline :)

Torsdags: gym och sebastian :)

Fredags: gym och sebastian :)

Lördags: dop och sebastian :)

Söndags: sebastian och fotbollsträning :)

Idag: fotbollsträning och sebastian :)


     

Ps; i love you! <3

Av Sofie sohlin - 20 juli 2011 23:48


Hejsan :D idag har mamma och pappa varit gifta i hela 15 år :D kristall bröllop! och mamma fick 115 stora röda fina rosor av pappa idag! så fina!

men idag har jag varit hon min älskling (:D) så derför jag inte har gjort nå inlägg.. men kom hem imorse från sebastian, åkte och badade med philip och hans kompisar på väjabadet ;p 

     

när jag kom hem s gick jag in i duschen, gjorde iordning mej och for till kramfors för att äta med flickorna på zylos och sen kolla på film och mysa bara :D :D 

   

Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 16 juli 2011 14:19


Hejsan! somnade 5 igår. och imorse vaknade jag typ halv 12, vaknade av lukten av kanelbullar!!!! s det vart bullar som frukost ;p 

men idag blir det väll att städa lite och träna kanske (:


 

mammas bullar är godast!


Ps, I love you!<3

Av Sofie sohlin - 15 juli 2011 20:23


Hejsan! idag är det fredag och min älskling har inte kommit hem än... har inte sett han på en vecka, jag saknar han! men på söndag kommer han hem :D

men idag har jag varit med sofie, har färgat håre på henne oxå har vi varit i kramfors :) när jag kom hem så åt jag och nu sitter jag här uttråkad.. men som tur har jag godit, choklad och cola :D oxå set man på scooby doo som är på 3an.


psst! kolla vad min mobilkamera är bra ;) tihii ;D


   

Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 14 juli 2011 23:03


hejsan! nu sitter jag här, har nyss packat upp sakerna, kläderna och datorn (:

Borta bra men hemma bäst! kan man säga! 

idag så for vi fran stockholm kl 3 typ, när vi va i sundsvall så gick mamma och jag in på birsta för dom andra til på biltemat. och jag hittade:

   bh och trosor,   bh och   en bekini :D


Ps, I miss you!! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards