Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under december 2010

Av Sofie sohlin - 29 december 2010 17:41

Hej! idag har jag vare i kramfors med Malin och min lillebror :)

När vi kom fram så gick vi till optiken för att fixa mina glasögon..

efter det så hittade jag ett par skor, örhängen, mascara och fondation (Y)

och nu sitter jag i sängen och väntar på att wow ska bli klar -.- och sen kommer min älskling hit :D <3 hej då ;)

Av Sofie sohlin - 29 december 2010 01:27

Hej! har inte gjort nå blogg inlägg för jag har inte hunnit känns det som, har varit med min älskling! :D <3 men idag så vaknade sebbe och jag av att mina bröder levde om :/ men klockan var ju halv 12 så det var ganska bra endå :) senare på kvällen så fick jag ett sms av ida, hon frågade om vi skulle ha myskväll :) Hon, jossan och jag, det var mysit!. så nu är kl halv 2, har nyss kommit hem...

Men nu ska man sova, ska upp imorgon, ska följa med malin till kramfors :)


sov så sött nu!


Ps, I love you!

Av Sofie sohlin - 26 december 2010 22:59

Hej! Saknaden är stor! men imorgon så ska vi fara hem och då får jag pussa på min sötnos!

Men idag har det varit en SLAPP DAG kan man ju säga. bara legat i sängen/soffan och kollat på tv/datorn! riktigt skönt faktist men imorgon ska man städa och packa.. :/ med det är värt det! vi kanske kommer hem tidigare! :D


SebastianSofie!

 

Ps. I love you!


Av Sofie sohlin - 25 december 2010 19:02


306 dagar/9 månader med den

 

bästaste!

 

Älskar miin sebastian! <3

 

You are my angel!

Av Sofie sohlin - 25 december 2010 15:11

Hej! idag vaknade jag kl 10 och då drog jag på mig min nya morgonrock :)

(skön är den) sen vart det bandy men brorsan, lillebrorsan och jesper ute!

aa, och sen så gjorde jag pippilotter  sött vah?

nu ligger jag i sängen och bloggar..

 

hej då!

 

Ps. I love you! <3


Av Sofie sohlin - 24 december 2010 21:11

   

Hej! God jul :) hoppas alla har haft en bra dag! själv har jag haft en mysig dag här uppe i borga med min familj, min mosters familj och momma :)

Tack för alla julklappar!  man får väll tacka tomten ;) har fått fina och braá klappar! men nu så ska jag upp och sätta mig med dom andra och kolla på tv. hej då!

 

Ps. I love you and Miss you!!!! <3

Av Sofie sohlin - 23 december 2010 14:16

Hej! idag vaknade jag typ halv 11, sen vart de frukost sen gick alla ut (:

sköönt att vara ute och få friskluft! Så nu ligger jag i sängen och bloggar och väntar på maten, är hungrig.. Efter maten så ska vi göra någon julklappslek :D låter kul! men vet inte vad man gör..

Av Sofie sohlin - 23 december 2010 00:01

Hej! nu är vi i borga :) har nyss duschat och bäddat (skönt) så nu blir det smsa lite med älsklingen sen sova <3 snart jul o.O ganska nice!

Imorgon blire till att sova läänge ;D så 7kt skönt! hej då <3

 

Ps. I love you!

and miss you! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards