Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under maj 2012

Av Sofie sohlin - 29 maj 2012 22:08


Häjsan! idag har jag bara haft 2 matte lektioner ;o men endå så kom jag hem kl 5 x)

Inte okej, är jag kom hem så somnade jag direkt och vaknade 7-halv 8 ;/ inte braaaa!!

Men nu ska jag g och duscha och sedan ska jag försöka sova ;p men kommer väll vara as pigg hela natten...


   

Av Sofie sohlin - 28 maj 2012 22:50


Grattis Linus!! ♥


 

Av Sofie sohlin - 28 maj 2012 22:10


Idag slutade jag tidigt så jag for hem och sovde...

Men man blir så fruktansvärt trött av att ha pollen allergi!..

Men sen så väckta pappa mig så vi for till birsta och jag körde dit och hem! är faktist glad för jag klarade det!

Men det vart lite kläder hem i påsarna :D

*svarta jeans

*vitt linne

*vit topp

*vit blus/linne

*knalloranget linne


 



Som ni ser så kommer det mer och mer fräknar fram i mitt ansikte ;p haha!


Av Sofie sohlin - 27 maj 2012 19:54


Hejsanhejsan (:

Fredag- I fredags vart jag ledig så jag cyklade runt stormo med min bror André, sen vart det sooooola :D

Efter det så kom Jessika och Pauline :) vi for till Jessika och åt och sen drog vi på fest :)

 



Lördag- I lördags var det dop ! Min kusins barn, Meiya 



Efter dopet for vi till högakusten för vi skulle äta där med så var det fullt så vi åkte till björnstugan :)

Och jag övningskörde :D Men på kvällen var det ju Loreen! Och första gången jag hörde den låten så

sa jag: Hon kommer ta hem hela skiten! Och vad gjorde hon?!? :D


Idag- idag har jag legat ute i solen och fått färg på mig bara :)

 

Av Sofie sohlin - 23 maj 2012 23:57


Vadå sommarväder?!? Så underbart!

eller vad tycker ni!


         

Av Sofie sohlin - 22 maj 2012 22:08


           

Av Sofie sohlin - 18 maj 2012 15:48


   

 


Så jävla sant!

Av Sofie sohlin - 18 maj 2012 11:24


Hejsan, förlåt för dålig uppdatering..

Men igår hade jag sjukt tråkigt och då räddade min kusin mig ;D

Vi drog till kramfors och kollade vilite men sen drog vi in till k-lanet ;p

Kom hem 3 typ ;p

Idag ska jag vara med Ida och då blir det väll nått sånt där ;p 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards