Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under juni 2011

Av Sofie sohlin - 30 juni 2011 23:20


hejsan! idag var det STRÅLANDE VÄDER kan man ju säga!!! :D har blevit solbränd i ansiktet och på bröstkorgen... :/ men men sånna smällar får man ta ;)


först var jag på väja badet med min familj och nåra till familjer :D

         alicia och thea :D


   elias :)


     söt saga !!! <3


   Fin alicia :)


 


Och sen for jag, simon och sofie till valaslön 

     


och sen på kvällen for jag och sofie till dämsta med killarna :D

   dom spelade tille vollybol ;)  

Ps, I love you! <3

SoL

Av Sofie sohlin - 29 juni 2011 10:17


Hejsan! igår var det match, hemma mot arnös och vi förlorade med 1-0.... men nästa match vinner vi !!!

 


Men idag så vaknade jag 9, gick till min garderob och hämtade en bikini och häde på mej den. ska fara till sebbe nu och möjligtvis sola ;p haha men ses sen hej då!

 

Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 26 juni 2011 00:20


25 mars 2010 - 25 juni 2011

 ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

 

15 månader med min sebastian är helt underbart!!! och längre kommer det att bli! 


♥ Älskar dej! ♥  


Av Sofie sohlin - 25 juni 2011 12:43


Hejsan! idag vaknade jag 11 fast änd är jag trött nu.. men men :) idag ska jag till min älskling! :D kul kul! har saknat han så... och imorgon är det match i övik :D :D hoppas det går bra bara.. 

Så nu ska jag packa sen får jag baybay :)


   

Ps, I loooooove you! <3

Av Sofie sohlin - 25 juni 2011 01:26


hejsan! idag är det midsommar fast man kan inte tro det precis.. det regnade, regnade och regnade.. och sen på kvällen vart det skönt men då var det typ försent att klä en midsommarkrans... ;/ men men :) kul var det för några släkningar kom till oss. så nu kommer det lite bilder 


       Min Älskade och bästa mamma! :D







 














 

mycke bilder vart det inte men det var några iallafall :) men ska sova nu. sov gtt alla! <3


Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 22 juni 2011 23:29


Hejsanhejsan! idag är det onsdag och snart är det midsommar och jag sluta jobba,  bra på ett sått men dåligt på ett annat sätt.. men men idag fick sofie och ajg vara ute hela dagen och det var ju fint våder så det var ett pluss på kanten! :D men imorgon är det torsdag och då är det näst sista dagen vi jobbar.. och s ska sofie och jag äte på kalles :D

men nu ska jag sova. ska upp kvart i 7 imorrn så.. gonatt :D


 

Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 16 juni 2011 21:13


Hejsan allihopa! idag har man vare på bra humör för solen var framme heela dagen typ! super det! men jag vart solbränd (fick bonnbränna som vissa säger) på axlarna ;p men få hoppas man blir brun snart till sommaren..!! ja och nu ligger jag här i min säng och äter lite melon :) :) gottgott är det! och sen ska man hoppa in i duschen.


 

Ps, Saknar min lilla prins!! <3


Av Sofie sohlin - 15 juni 2011 22:50


Hejsan, nu vare lääänge sen jag la in ett blogginlägg. har inte haft tid... har jobbat, fotboll, student, bal och massa grejer. men nu hade jag tänkt åh gjort ett :) som sagt har jag gått ut 1:an. känns konstigt och overkligt! snart börjar jag i 2:an :o kan inte tro det! men men det är verkligheten ;) haha!


Ja men nu har jag och sofie börjat jobba på sca, riktigt kul faktist. från halb 8 till kvart över 4 :) ganska långa dagar med det går fort när man har roligt :)

Jag älskar när man kommer hem från jobbet, tar på sig sin guladråckt och bara lägger sig i soffan och slåt på en film!!


 

och ni kanske inte vet att jag har klippt mej ;p meeen.... det har jag :)

men ska sova nu.. ska upp kl 7 imorrn så ni får sova så gott min små sötingar :)


Ps, I love you!<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards