Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under november 2011

Av Sofie sohlin - 30 november 2011 23:20



 


Ps, Jag älskar dig! ♥

Av Sofie sohlin - 29 november 2011 23:15


100 sanningar om mig själv!


01. jag heter Linn Sofie Antonia
02. jag föddes den 25 october 1994
03. jag ville ha en bebismage när jag gick i 7an
04. jag har dåligt självförtroende
05. jag HATAR att sova ensam
06. jag är mörkrädd
07. jag gillar att bli överraskad
08. jag gillar inte att gå utanför dörren osminkad
09. jag har en pojkvän sov heter sebastian
10. jag och sebastian har varit tillsammans i ett år, åtta månader och 4 dagar
11. jag gillar julen
12. jag älskar att få paket
13. jag går på hanverkspogrammet
14. jag vill jobba med make uo artist eller barn när jag blir stor
15. jag måste alltid vara inne på facebook
16. jag har lätt för att bli sur
17. jag tycker synd om min pojkvänn för jag har humörsvägningar hela tiden
18. jag har dyslexi
19. jag är super super nöjd bara jag få ett g till betyg
20. jag har en systen kamera
21. jag har dansat bugg och hiphopdans
22. jag saknar min gammla klass som jag hade i ytterlännäs
23. jag är en nattmänniska
24. jag ser mig som ett skämt ibland
25. jag har aldrig deckat
26. jag har blivit tagen av polisen
27. jag kan inte va utan min mobil i en sekund
28. jag köper klackskor bara för att jag tycker dom är snygg
29. jag får inte plats med mer kläder i min garderob
30. jag älskar action filmer, slagsmål filmer och dans filmer
31. jag blir superlätt avunsjuk
32. jag lyssnar på all sorts musik
33. jag vill att andra avenyn ska komma tilbaka
34. jag vill bo i en lägenhet/hus med sebastian
35. jag har allergi astma, ansträgnings astma och förkylnings astma
34. jag är allergisk mot ganska mycket
35. jag tar medicin dagligen
36. jag känner mig trygg i sebastian närhet
37. jag vägde 45-46 när jag gick i nian
38. jag vill ha en ödla
39. jag vill ha körkort
40. jag hatar mina fötter
41. jag vill klippa mig som september men vågar inte
42. jag hatar att bråka med den man älskar
43. jag älskar twilight filmerna
44. jag vill se ut som selena gomez
45. jag älskar att stå i rummet eller i duschen och sjunga
44. jag är väldigt lik min mamma
45. jag tycker jag va söt när jag var liten
46. jag älskar levande ljus
47. jag har över tjugo kusiner och massa kusin barn
48. jag älskar kinder maxi
49. jag gillar att hålla på/fixa med mina naglar
50. jag pratar alltid sönder filmerna när jag kollar med någon
51. jag skulle vilja sjunga bra
52. jag ville bli frisör när jag var liten
53. jag älskar att spendera pengar
54. jag vill ha en ny dator
55. jag har tappa många vänner
56. jag är kissnödig
57. jag älskar coca cola
58. jag skulle vilja kunna prata engelska
59. jag är dålig på att läsa
60. jag hatar att plugga
61. jag gymmar
62. jag hatar att gå ute själv
63. jag kan inte vara ensam hemma
64. jag äter som ett hus ibland
65. jag kan bli lätt sur för småsaker
66. jag är super kräsen när det gäller mat
67. jag har fobi för att diska
68. jag har spelat fotboll i hela mitt liv
69. jag måste altid hålla på med saker, kan inte sitta still. Omöjligt!
70. jag 71. jag har fräknar
72. jag älskar att köpa saker till sebastian
73. jag har jätte lätt för att svimma
74. jag kan koppla av när jag simmar
75. jag har en super duper snäll storebror som jag älskar
76. jag har en av dom sötaste lillebrorser man kan ha och jag älskar han
77. jag börjar få ont i huvudet nu av datorn
78. jag har varit på apu så jag har inte varit på skolan på en månad
79. jag vill ha platt mage
80. jag har en piercing i näsan
81. jag ska tatuera mig på ryggen
82. jag har ett läkarintyg på att jag inte få springa för mina jä*la knän
83. jag är super hungrig
84. jag har tinnituss
85. jag gillar att läsa "pinsamma sex minnen" i tidningar
86. jag vill till rymden
87. jag vill har ett stort vitt hus vid en strand
88. jag vill att mitt bröllop ska vara utomhus, inte i en kyrka
89. jag måste sova med en lampa tänd
90. jag är kaxig
91. jag skrattar mycket men ibland känns det som att man skämta mer med mig
för jag skrattar åt allt, jag tar illa upp ibland
92. jag bär alltid på ett leende
93. jag skulle vilja börja danska hiphop dans igen
94. jag ville alltid söka till idol när jag va mindre
95. jag älskar barn
96. jag har en pojkvänn som är 96:a
97. jag blir lätt skolless
98. jag har ett r som är ett s på handen
99. jag var en idiot förra sommaren
100. Jag älskar min sebastian!

Av Sofie sohlin - 28 november 2011 00:25


Tänk att det är jag som är


tjejen med den finaste och


bästaste pojkvännen!




ps, I love you!


















Av Sofie sohlin - 26 november 2011 22:21


Hejsanhejsan! idag var jag och min älskling på bio! Måste bara säga att den va såååååååå bra!


   

     


Gissa om sofie sohlin länktar tills den andra delen av breaking dawn kommer !?!


 


Ps, I love you! 

Av Sofie sohlin - 25 november 2011 08:50


Godmorgon !det finns inge mysigare än åh vakna upp och se min älskling ligga brevid mig. Underbart!

Går inte att beskriva känslan 


20 månader med dig idag gubben, Älskar dig över allt annat!

du är den finaste jag vet!


 

Av Sofie sohlin - 24 november 2011 09:16


hejsan hejsan! har sovit till nu Skönt! och är fortfarande trött.. får väll sova i bussen till kramfors ;p fast deet vågar jag inte för då kommer jag hamna i härnösand x) och det vill jag inte ska hända! skulle va såååå mig att göra något sånt. Men måste bara säga att igår kl 22.00 på 3an var det ett skit bra pogramm (sanning och konsikvens) det handlar om missbrukare och droger, intressant var det! :D får INTE glömma att kolla på det nästa onsdag!!!! (måste skriiva en minneslapp)

men nu ska jag äta lite och sedan gå ner till bussen :) ha en super dag hej då!


 (hade tråkigt så knäppte bilder)

       


Ps, I love you! 

Av Sofie sohlin - 22 november 2011 09:04


gomorgon! är ganska trött idag för kunde inte somna tidigt inatt... men idag ska är det bara 3-4 dagar kvar av praktiken, skönt! men ska fixa mej lilte nu så ses vi :D hej då!


 


min fina bror och jag <3

Av Sofie sohlin - 21 november 2011 08:26




Me Love you!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards