Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofie sohlin - 30 mars 2011 21:17


Hejsan! kom precis ut ur duschen efter en jogging tur, det va super skönt men mste även få bättre kondis, imorrn ska jag simma (bad på skolan) och efter skolan ska jag gymma (Y) kung de! men nu ska jag sova.. fett trött.. sov sött gullungar! <3


Ps, I love you! ♥

Av Sofie sohlin - 26 mars 2011 19:21


Festa en dag till då !! (Y)



Ps, I love you! ♥

Av Sofie sohlin - 26 mars 2011 11:02


God morron! har nyss vaknat men är fortfarande liten trott tjej.. kanske sover mer sen ;p men aja igår var det jätte roligt! :D mkt folk och så! men när jag kom hem så somnade jag gaaaanska fort ;p haha :) men ska g ner och äta nånting nu!

Btw. kommer kanske lite bilder sen festen igår senare! hej då! <3


 


Ps, I love you! ♥

Av Sofie sohlin - 25 mars 2011 14:50



25/3-2010 25/3-2011



Älskar min sebastian!


du är den bästa som finns!

<3


Av Sofie sohlin - 24 mars 2011 22:41


 

hejsan! har ingenting jag kan skriva typ ;/ men imorn tagga vi fest vah ?? ;) men men ska kolla på peter pan nu och sen ska jag sova, godnatt! <3


Ps, I love you! ♥

Av Sofie sohlin - 22 mars 2011 22:20


Jag vet att du sover

känner värmen från din hud

bara lukten gör mig svag

men jag vågar inte väcka dig nu


Jag skulle ge dig

allting du pekar på men bara när du

inte hör vågar jag säga så


Jag kan inte ens gå utan 

din luft i mina lungor

jag kan inte ens stå när du inte ser på

och faller som en våg

va vore jag utan dina andedetag


Min klocka har sannat

under dina ögonlock

fladdrar drömmarna förbi inuti är du

fjäderlätt och vit


Och utan ett ljus

ditt hjärta i min hand

har jag tappat bort ett språk

det fastnar i det grå


Jag kan inte ens gå utan

din luft i mina lungor

jag kan inte ens stå när du inte ser på

och faller som en våg vad

vore jag utan dina andetag


ja vad vore jag utan dina

andetag...








Av Sofie sohlin - 21 mars 2011 18:31


Hejsan! sitter vid datorn och lyssnar på musik, ska gå och duscha snart och sen ska jag till min älskling! :D kulkul! aa hade inte så mkt åh säga men denhära veckan har inte vi någon idrott.. alla idrottslärare ska nånstans. men man får väll simma då ;p kanske ska göra det imorrn, hade tänkt det idag men då fick jag stanna hemma och laga mat.. men go vart det :D :D haha! duktig jag :) aja ska duscka nu hej då <3


 

Ps, I love you! ♥

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards