Linn Sofie Antonia

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Sofie sohlin - 25 september 2012 22:54




Tjabba!

Idag var det också en seg dag.... :/ Jag har varit trött konstant i en vecka nu och jag börjar tr att det är medicinerna som gör det eftersom jag vaknar på nätterna och har svårt att andas så då tar jag ju ganska mycket medicin... Kan vara?

Men efter skolan så for jag hem, hämtade philip, for till kramfors, väntade på att mamma skulle sluta så vi kunde åka till sundsvall.

Va inte meningen att det skulle bli shopping men vad gör man om man vet att man ha pengar ocks åker man förbi birsta flera gånger!


Blev ett par skor, converse (oäckta) Sjukt snygga! ÄLSKAR DOM!

En super snygg och as skön tröja.

Också fick jag 4 par trosor och 2 hårsprayer av mamma :D


Philip köpte ett par coola hängsler till sina humörbyxor och ett par cross skor :D Så snart är det bara att ut och köra! ;)

           

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards