Linn Sofie Antonia

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Sofie sohlin - 12 april 2012 21:21


Hejsan alla fina!

Tänkte göra ett inlägg nu eftersom jag inte har gjort det på typ 2 veckor.

Har bara bara varit liksom, de behövs de med...


På lovet har jag bowlat, vairt med kompisar, festat, sovit, sovit och sovit ;p Ganska skönt!

Men idag så ringde väckaren 05.30. Min lillebror skulle vara i övik hos

tandläkaren kl 07.30 och efter det så skulle Mamma, Momma och Amanda på stan så jag ville följa med :)

När vi väl kom dit så gick det super fort hos tandläkaren så vi fick vänta i 2 timmar tills affärerna öppnade x)

Men som tur va hade vi lika med oss i bilen! Mammas nybakta bullar !!!!!


Jag fick ett par jeans av mamma:

  Haha tycker det var lite roligt att dom heter Sophie :D


   

Super sköna! från gina tricot :D


   

Också en oljegrej till håret, som reparera och skyddar håret :)

Länktar till jag få testa det så jag ska hoppa in i duschen snart !!! :D





MEN VAD TYCKER NI OM MITT NYA HÅR!? ;D ;D

Vart nöjd ! Och skönt att få bort mitt slitna hår ! Ni får gärna skicka en kommentar om vad ni tycker <3


 Och här är en blud som jag köppte när jag var i kramfors igår. På Din&Min :)


Ni får ha en fortsatt bra kväll nu! Kram på er! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards