Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under mars 2012

Av Sofie sohlin - 5 mars 2012 23:09


1. Namn? - Sofie Sohlin
2. Ålder? - 17
3. Bor ? - Bollsta

4. Har du skilda föräldrar? - Nee :)
5. Husdjur? - Nepp, allergisk
6. När är du född? - 1994
7. Klass? - Hv10, Hanterspogrammet

8. När ska du sova ikväll? - När jag inte orkar ha ögonen öppna
9. Duschat idag? - Jao
10. Pussat någon idag? - Nee. Buhu!

11. Vad har du ätit? - Glass, hallon, mackor, flingor, yogurt nyss
12. Dagens klädsel? - Mysbyxor ( min favorit ) och en tröja
14. Vem pratade du med i telefon senast? - Sebastian15. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - ;(.........


FAVORIT:
16. Film? - Undisputed 3
17. Mat? - Spagetti & köttfärssås
18. Dryck? Cola
19. Ämne i skolan? - Massage & Smink/hår


SENASTE:
20. Fylle kyssen? - Ingen
21. Gången du drack? - Nyår
22. Gången du spydde? - Vet inte!
23. Gången du var hög? - Aldrig vart och kommer aldrig vara
24. Personen som såg dig gråta? - Sebastian


ANTINGEN ELLER:
25. Svart eller vitt? - Beror på...
26. Hund eller katt? - Vet inte
27. Ut och festa eller hemma och mysa? - Båda :)
28. Singel eller upptagen? - Upptagen
29. Big brother eller paradise hotel? - Ingen av dom
30. Choklad eller lakrits? - Choklad 31. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg tror jag
32. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
33. Coca cola eller fanta? - Cola!
34. Pizza eller kebab? - Kebab
36. Leva eller dö? - Leva!


ANTAL:
37. Personer som sagt jag älskar dig? - Ingen aning, inte så att jag räknat...
38. Gånger du haft minnesluckor? - Oj inte vet jag, ingen?
39. Piercingar har du? - En, i näsan ( & öronen )
40. Personer du saknar just nu? - Min älskling!
41. Gånger ditt hjärta brustit? - Vet inte, inte många


VEM:
42. Vill du kyssa nu? - Min älskling!
44.Vill du kasta en sten i huvudet på? - Haha ingen?
45. Förtjänar att dö? - Ingen


VAD:
46. Gör dig glad? - När jag umgås med dem jag gillar, sjunger & dansar
47. Gör dig ledsen? - Falskhet
48. Vad vill du helst göra nu? - Sova kanske?
49. Vill du ha nu? - Kramar
50. Längtar du till? -  När jag tar studenten ( om ett½ år )


HAR DU NÅN GÅNG:
52. Hånglat med nån riktigt ful? - Neee
53. Hånglat med nån som du älskat? - Ja :)
54. Hånglat/kysst nån snygg? - Ja :)
55. Varit kär? - Ja :) ÄR!
56. Skrattat så mycket att du har spottat ut nån dryck du haft i munnen? - Ja haha ;p
57. Pussat en tjej? - Ja
58. Gjort bort dig? - Haha omg. Ja
59. Druckit alkohol? - Ja
60. Lurat någon? - Ja? Haha vem har inte det?

Av Sofie sohlin - 5 mars 2012 22:18


Tjena mittbena! Idag vaknade Emma och jag kl 10 och kl 12 kom hennes mamma och hämtade oss för vi skulle till sollefteå eftersom Emma skulle ta hål i naveln :D Hon ville att jag skulle filma men jag klarade inte av det, då hade jag förmodligen svimmat eftersom jag är en jäkel på att svimma ;p Haha! Men fint vart det! :D 

Sen jag kom hem så har jag sovit och kollat på tv, ganska skönt! plus att jag har ont i halsen så det var skönt och vila!


Senare på kvällen ställde jag mig vid spisen och värme hallon nom mon mon!!

 


efter det så vart jag hungrig (igen) så jag gick till köket och hittade lite saker :D

   


Och här kommer det mågra bilder som jag var lite nöjd med, vad tycks?

       


Ps, I looooove you and miss yoooooou!!!!!! muscho

Av Sofie sohlin - 4 mars 2012 21:50


Hejsan! En heldag med den finaste Emma :) super kul och nu ligger vi och myser framför wallander och popcorn!


 

                   



www.emsg.blogg.se  

Av Sofie sohlin - 3 mars 2012 23:10


 

Vi håller formen! ;)


             

 


Av Sofie sohlin - 3 mars 2012 16:56

  • Vaknade
  • åt god frukost
  • gick ut och solade mn jag har inte nått pålamod så..
  • jag gick in och ritade. ska föreställa sid ;p
  • renbödda och plocka ihop alla kläder ;p
  • ska äta 3rätters middag med familjen
  • sötaste emma kommer! <3

      

Av Sofie sohlin - 1 mars 2012 19:47


Idag var jag på riskettan, det kom ett tv team från stockholm som va intresserad av att filma och så om våran skola eftersom vi har gratis körlektioner. Och det ska va med på raport och grejer ;p Dom filmade när min kompis hade körlektion ochså intervjuade dom oss och filmade när vi satt på rikkettan ;p haha!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards