Linn Sofie Antonia

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Sofie sohlin - 9 september 2011 21:44


Hejsan svejsan ;) nu ligger jag i sängen och ska sova men först ska min älskling ringa :D han är ju i kalsa med tv-pucken :) länktar efter han jag.. <3 men idag hade jag inga lektioner för jag skulle åka till sjukvården och kolla knä.. ooch de visade sig att jag måste åka och rönka bda knäna mina.. men jag fick nå tabletter a så nu ska jag testa spela fotboll ;D efter det så åkte min bror och jag åh handlade och sen hem och gjorde mat ;D andre fixade varmrätten och jag fixade efterrätten, är bättre på sånt jah ;) pluss att det är godare!! :o


   

de va ju fett gott och det ser ju gaaanska gott ut oxå, eller? men ska kolla på film nu, hej då !


Ps, I ♥ u and miss u! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards