Linn Sofie Antonia

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Sofie sohlin - 8 maj 2011 23:52


Hejsan! måste bara säga att jag är ganska slut i huve sen igår ;p och onte i fötterna men de va värt! :D ska lägga mig och sova nu. det är ju skola imorgon så..


 

Ps, I love you sebastian! <3

Av Sofie sohlin - 8 maj 2011 22:39


Bildbomb sen igår!


Min snygga kusin marie :D =

Vart nöjd :D

  

ROLIGASTE DAGEN EVER! fast mellan 10 till 3 s stog vid mäss bord och det var lite smådrygtmen samtidigt kul :) efter kl 3 så dick maria (modellen min) och jag på ullas och åt, sen så gick vi till skolan och börja fixa oss eller aa jag fixade maria kanske låter bättre :p men sen så var kl halv 7 och vi gick upp till biografen där trendshowen va :D då började det pirras i magen och vart kissnödig haha! hjälpte inte om jag gick på toa heller ;p menmen så kanske det ska va? ;)


japp! då var de dax!


vi i klassen :D


Efter oss s var det 2erna som skulle visa upp vad dom hade gjort :) alltså visa up sida kläder som hade sytt.


HAHAHA! ååh herregud säger jag bara! amanda, viktoria och jag visade upp 20-talsklänningar.. xD men vi måste ha vare snyggast på scenen?!! ;O


sist så var det 3orna på scen :) dom tar ju studenten nu ju :D så dom sjöng studensongen och vsade upp "gör om mig" heter det :)


men det var en låååång dag! efter så for jag direkt til min älskling :D somnade direkt! var så jäkla trött. men nu är man pigg! ;p

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards