Linn Sofie Antonia

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Sofie sohlin - 3 april 2011 16:45


Hejsan! idag kom jag hem typ 1 tiden från sebbe, när jag kom hem få hjälpte jag mamma i köket och så och sen varte mat och nu sitter jag åh kolla på tv. kollar på :


Hayley - flickan med progeria

Brittisk dokumentär från 2010. Hayley har den ovanliga sjukdomen progeria som innebär att kroppen åldras åtta gånger snabbare än hos friska människor. Progeria är en aggressiv sjukdom och de som drabbas lever i ungefär 13 år. I den här dokumentären följer man Hayley under den viktigaste perioden i hennes liv när hon börjar på högstadiet något hennes föräldrar aldrig trodde skulle kunna ske. Man tittar också närmare på utvecklingen inom den medicinska forskningen kring sjukdomen.


Så hämskt!!! tycker så synd om hon!

nu ska jag kolla färdikt på det sen ska jag ut och jogga! (Y)


Ps, I love you! ♥

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards