Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sofie sohlin - 7 oktober 2011 16:43



Du är allt jag nånsin önskat

du är allt jag nånsin drömt

du är den som får mig minnas

alla drömmar jag har glömt,

Och du är den som får mig hoppas

du är den som får mig le


All min kärlek får du bära

hela livet vill jag ge


För du är där när ingen ser mig

du är där när stormen yr

du är där när natten skrämmer

och du är där när dagen gryr


Och jag vill alltid ha dig nära

när som åren läggt till år

och vad livet vill oss lära

är att framtiden är vår


När som klockorna har stannat

och tiden tycks stå still

och man inte våga säga

det man längst i hjärtat vill

då ska vi ta varandras hädnder

då ska vi minnas denna dag

och förstå vad som än händer

är det alltid du och jag


För du är allt jag nånsin önskat

du är allt jag nånsin drömt

du är den som får mig minnas

alla drömmar jag har glömt

och du är den som får mig hoppas

du är den som får mig le


All min kärlek får du böra

all min längtan vill jag ge

Ja, all min kärlek får du bära

hela liver vill jag ge


 ♥



Av Sofie sohlin - 7 oktober 2011 15:26


tjenatjena!

vaknade  halv 7, gick upp och fixade mig och sen kom jag på att jag börja 12 idag så då gick jag till soffan och somnade. När jag åkte till skolan  och påvägen dit så mötte jag olivia, amanda och angelique. " vi har ingen lektion " sa dom xD men dom skulle till sollefteå så då följde jag med :) vi fikade/åt och gick på stan. Köpte på ringar och lite pyssel saker :D


Men imorse så får sebbe till h-sand för det är landslags-utagning för 96:orna :D spännande!! ska (upp/ner) och kolla på söndag, hoppas det går bra för han!! <3

Men för mig blir det att fara på a-lagsmatch i nyland med min kusin linus :D ni få ha en mysig fredag nu, hej då! <3

   

Ps, I love you! ♥

Av Sofie sohlin - 6 oktober 2011 16:53


häjsan! sminkade, stylade håret på fordons killarna idag. man är ju ovan att ha kunder som man inte känner så lite pinsamt var det men bra träning är det ju  

men ikväll! ikväll så ska jag inte somna för jag ska slinga mitt hår, somnade ju igår.. 

   

// Sofie♥

Av Sofie sohlin - 5 oktober 2011 18:47


hejhej! ja igår var jag inte på skolan för jag skulle på koll i sollefteå (om min astma) gick jätte bra med astman men närr det kom till allregin min så skulle jag ta blodprov för dom ville kolla om jag va allergisk mot kvalster och nötter. När jag väl satt i stolen så kände jag redan då att jag va illamående men senare efter dom hade gjort det så svimmade jag, vart krit vit i ansikte och blåa läppar ;p mamma ville knäppa kor på mig men de fick hon inte!! skulle fan svimmat igen bara för att jag skulle se bilden xD

   

När det var klart och fick lite vatten och så, så gick mamma och jag på stan. Det var mysigt men va lite virrig, ur och lite knäpp ;p men shoppa kan man ju göra endå!! ;o så det vart:


 

                    

och en väska men den har jag ingen bild på ;/ eller den är nere och orkar inte gå åh hämta den xD (lat jag) men ikväll blire sligning ;) få hoppas de bli bra, eftersom jag ska göra det själv... önska mig lycka tll (: häjdo <3

<3

Av Sofie sohlin - 3 oktober 2011 21:08


     

 ♥


Myspys! I love you! <3

Av Sofie sohlin - 2 oktober 2011 22:17


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards