Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sofie sohlin - 17 augusti 2011 23:13


Hejsan!

ligger här i sängen och har trkigt, inge bra på tv:en eller datorn.. ska kanske slå på en film snart som jag kan somna till? :) men idag for jag en snabbis till sollefteå och köpte en foundation och ett par jeans, och när jag kom hem s klickade an hem ett par mysbyxer. ett par rosa !! :D :D :D

   har ingen bra bild på jeansen ;/ men den får duga :D nu ska jag prata lite med min älskling och sen ska jag sova, go natt<3


Ps; I love you! <3

Av Sofie sohlin - 17 augusti 2011 23:04


Hejsan! nu kan jag visa vårat nya badrum på övervningen :) vart jätte fint! anska suddiga bilder men man ser ju :D fint vah?

     

Av Sofie sohlin - 14 augusti 2011 23:42


Hejsan!


igår så hade min mamma fixat en vollybollfest för henner komipsar och kompisars familjer osv ;p det var jätte kul och kolla på (: och på kvällen var det grillning och som som frös satt runt elden och sjöng, det var mysigt!


 

och nu sitter jag här med glass och smälta hallon :D mummmmms!!! gott som fean! men nu ska jag kolla på film och försöka sova, god natt <3


 

Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 14 augusti 2011 23:26


Hejsan!


I fredags så var mamma, pappa, jag, philip, farfar och momma på digiloo ;D det var bra men det var sååååå mycke bättre förra äret.

 

Av Sofie sohlin - 10 augusti 2011 22:55

Hejsan!
Idag kom jag hem kl 3, sen dess har jag bara suttit framför datorn och tv:en ;p och momma skjutsade ner mig på ica för jag ville ha cola och godis, snäll hon :)
 
ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 9 augusti 2011 19:31


Hejsan! 


I lördags for jag, micke, tobbe och sofie till övik för att kolla på match, tv-pucken och min älskling kom med!! :D före det så gick sofie och jag på stan. köpte en parfym, marcara, t-shirt, fest linne och ett vanligt linna :)


I söndags var det en slapp dag, var hos sebbe och senare på kvällen var det match.. förlorade med 4-0.. inte bra!! men efter det så for jag till sebbe igen :)


I måndags så gymmade sebbe och jag, va slut i hela kroppen efter matchen i söndags... men så ska det vara ;) haha! men på kvällen så vart det kakor och film men hjärtat :)


I dag så är det en slapp dag kan man ju säga ;p har bara kollat på tv och nu så sitter jag hos sebbe och läser fridatidning medans jag väntar på att han ska ha tränat klart :) och ikvöll blir det glass och film <3


Obs, är trött, haha det kanske man ser på bilden ;p

 

Ps, i Love you! <3

Av Sofie sohlin - 4 augusti 2011 12:03


hejsan :D


I förrgår så for jag till mina kusiner som bor i nordingrå och på kvällen så gick vi ner och körde gokart :D det var kul, gjorde även det på morgonen efteråt :D och sen for jag hem, p kvällen så fick vi främmande så jag fick lov att gå ut och jogga före :)

 


idag ska jag till kramfors och köpa parfym (min är slut buhu..) och ida följer med, senare på kvällen ska jag till härnösand! :D

 

Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 1 augusti 2011 23:38


Hejsan :)


förrgår:va med sebbe hela dagen och på kvällen badade vi i våran bubbel"minijacuzzi" som vi har ute, väldigt skönt och mysigt! :D


igår:resturang med mamma, pappa, andre, philip, momma, farfar, sebastian och jag, väldigt mysigt faktist :D


idag: sebbe for hem kl 4 och efter det har jag bara latat mej framför tv:n ;p sen kl 7 så vart det fotbollsträning och efter det gick vi till ida för hon fyller 17 år idag :D :D :D grattis på hon!!!


Imorgon:då far sebbe till övik på tv-pucken :) uttagning, är faktist lite nervör


 

Ps; i love you!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards