Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under juli 2011

Av Sofie sohlin - 13 juli 2011 20:23


Hejsan! kom nyss kommit hem från gammlastan och nu har vi ätit pizza, super gott! men iallafall så kom jag hem med nååååra påsar :D kulkul! det vart:

      linne,



      Linne,


      tjocktröja, tokio hotel :)


    tjocktröja,


   Skor, vagabond skor :)


och ett vitt linne, ett grönt linne och en/två säker till min underbaraste :) <3


 

Ps, I love you!

Av Sofie sohlin - 11 juli 2011 23:01


Hejsanhejsan! :) Har nyss kommit hem från Grönalund, Vasamuseumet och Akvariumet! har satt min nya mobil på laddning, HTC Wildfire S :D

först for vi på stan, hittade mobilen och 2 linnen, sen gick vi till Vasamuseumet och vidare till Akvariumet.

               sen vart det grönalund :D


                         

     

Av Sofie sohlin - 10 juli 2011 16:40


Hejsan! nu sitter jag här ny duschad och klar med packningen för att åka till stockholm! :D så gå tänkte jag lägga in en bild som jag hittade efter jag hade färgat håre :D fast det syns inte mycket men :)

men ska åka nu. hej då! kommer blogga när jag kommer hem :D


 

Ps, I love you! <3

Av Sofie sohlin - 10 juli 2011 10:50


Fredag juli  8/7


Hela fredagen var jag med sebbe och solade, spela fotboll och sånna saker :D :D


Lördag juli 9/7


På morgonen gick jag till rebecca valjemot för vi skulle förga håret på varandra :) (har ingen bild) oxå fick man smka på hennes nybakta bullar :) mumms!

Kl 3 så kom andre och hämta mej för vi skulle till jossans sommarrstuga. bilder från det!

     philip :D


   jossan och frida :)        jag och mammsen min :D   johanna :)   äh va fan xD bjuder på bilden ;p

Av Sofie sohlin - 10 juli 2011 10:43


Torsdag juli  7/7


I torsdags var det stålande sol så jag, mamma, pappa och andre for till väjabadet. så härligt! mysigt var det oxå :D

       

Och på kvällen for jag, sebbe, mamma och pappa på bio :) mysigt men värdelös film xD

Av Sofie sohlin - 10 juli 2011 10:00


 Onsdag juli  6/7


I onsdags va jag, jossan, frida med familjerna och ida på Rix FM festival i sundsvall. är jätte nöjd med kvällen! det var skit kul! kommer lite bilder :D

   

 

 

Broken door va ju GAANSKA bra ;o :D


                   


Jason derolu 





    Danny :)

       


  



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards