Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under februari 2011

Av Sofie sohlin - 7 februari 2011 22:50


  

♥ Sofie är lycklig! ♥

Av Sofie sohlin - 7 februari 2011 22:38


Hejsan! Idag hade vi ganska kort skoldag (skönt) va lite trött men... när jag kom hem så skulle jag gå ut åh gå med mammsen men hade ont i magen.. så jag har typ legat i soffan och kollat på tv hela dagen. Imorgon så kanske jag får sova lite längre för jag har sovmorgon :D pluss att vi har bara 3 lektioner imorgon och sen på kvällen så ska min älskling komma och sova hos mig :D <3

Nu ligger jag i sängen och ska sova snart. Lyssnar även på magnus uggla ;p fin låt!


Ps, I love you! ♥

Av Sofie sohlin - 6 februari 2011 23:02


Hejsan! super mysig dag med älsklingen! jag kom hem nu. eller jag har hunnit sett på wallander. men... Fest igår ju, var inte så jäääätte mycket folk men det var trevligt, halv 2 så for jag till sebbe. Mys!

Har inga bilder sen festen :/ min datakabel som går till mobilen har lagt av...så typiskt! iallafall så ska jag sova nu, god natt! :)

Btw, vart nöjd med slingorna ida gjorde på mig, tack ida! <3


Ps, I love you! ♥ har världens bästa pojkvän!!!

Av Sofie sohlin - 5 februari 2011 11:32


Hejsan! asså tiden går så fort..men aa :) lite små tråkigt.. men idag är det fredag! ikväl äre feeeest ;D (kulkul) före det så ska ida göra slingor på mig :)

Men nu ska jag gå åh duscha, äta och sånt. hej då!

 

Ps, I love you! ♥

Av Sofie sohlin - 1 februari 2011 21:38


Hejsan! idag har jag haft 2 lektioner på skolan.. och endå kom jag hem kl 3 -.- men när jag kom hemma så somnade jag typ 2 timmar sen varte mat, a och sen så tjatade philip att vi skulle mublera mitt rum.. (och han skulle hjälpa till) tro ni att han gjorde de då?? xD haha skitunge! <3 men nu är det klart så nu sitter jag och väntar på min älskling! <3


Ps, i love you!  ♥

Av Sofie sohlin - 1 februari 2011 21:19



Hejsan! både idag igår så har jag kollat på gamla bilder :) haha ganska kul faktist! <3 typ när jag gick i 5,6 och 7an (:




 





En liten fi! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards