Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under januari 2011

Av Sofie sohlin - 24 januari 2011 22:29


Hejsan! Imorse vaknade jag och såg min älskling sova brevid mig, helt underbart! <3

Går inte att beskriva!


Tänkte va hemma från skolan för min förkylning.. men så blev det inte.. Men hade bara 3 lektioner idag så ;) När jag kom hem kl 2 typ så somnade jag tills det blev mat, sen somnade jag om igen.. och nu är jag lite pigg men hängig i kroppen eller vad man ska säga. och när jag är förkyld så har jag astma hela tiden oxå.. förkylningsastma -.- menmen :/ så äre! Nä nu ska jag försöka sova. godnatt alla gullungar<3


Ps, i love you! <3

Av Sofie sohlin - 22 januari 2011 20:23


Hejsan! idag har man hunnit träna och tittat på film ;p haha, idag var jag jätte tränings sugen! men aa.. och nu på kvällen har jag vare onyttig.. cola och äppelpaj. men jag är ju onyttig varje dag isånnafall för jag dricker cola dagligen ;/ inte bra men det är så gått!!!!!! men det kanske är bra att man slutar med det.. eller?



Men nu så ligger jag i sängen och ha på mig min underarbarastes tröja (min älskling tröja) oxå kollar jag på film :) <3


Ps, I love you! ♥

Av Sofie sohlin - 22 januari 2011 12:03


Hejsan eller God morgon kanske man ska säga ;) vaknade nu och ska ner och träna (simma) medan philip badar med sin kompis. hejdå <3



Ps, I love you! ♥

Av Sofie sohlin - 21 januari 2011 23:55


Hejsan.. idag har det inte vare min bästa dag kam man ju säga..

min otursdag tror jag..

  • försovde mig..men hann till skolan iallafall.
  • glömde matkortet..
  • har varit less på skolann hela dagen.. ;s
  • fick en sticka i handen.. x)
  • glömde pengar så jag kunde inte sola..
  • kunde inte va med sebbe idag )': lill gubben min va sjuk.. <3
  • när jag kom hem så somnade jag för jag har varit så sjukt trött idag..
  • aa.. oxå har jag bara suttit vid datorn hela fredagskväll..
  • och nu när jag ligger i sängen och ska sova så har jag inte älskling breve mig )': <3



Ps, I love you! ♥

Av Sofie sohlin - 21 januari 2011 19:11

  

Ps, I love you!♥  


Av Sofie sohlin - 20 januari 2011 22:27


Hejsan! inatt sovde jag hos den bästaste så imorse ville inte jag till skolan.. ville mysa.. <3 Men man har ju skola.. slutade klockan 4 idag så då gick jag till mammas jobb och åkte med hon hem :) när jag kom hem somnade jag typ 3 timmar.. så formodligen kommer inte jag kunna somna före 12-1 skulle jag tro.. Men nu ska jag stänga av datorn, gå och duscha, sen sova (försöka) gonatt! <3

 

 

Ps, i love you! <3

Av Sofie sohlin - 19 januari 2011 17:30


Hejsan! Idag skulle vi sluta typ halv 4 och vi fick sluta typ halv 2, fett skönt! så pie och jag gick till terrakotta (stavning) och jag hittade ett par svarta leggings (som jag behöver). Jag tror att mina leggings får ben och springer ifrån mig ibland asså O.o dom försvinner.. Men sen så gick vi och solade. :)


 jag vill vara brun....!


Men efter det så gick vi och simmade, avslappnade! Men jag hade träningsverk innan men nu kommer jag förmodligen få mer.. Nu så har jag kommit hem och ska fixa mig, sen ska jag på hockey och efter det så ska jag till min älskling! <3


Ps, love you! <3


Av Sofie sohlin - 18 januari 2011 22:07


Hejsan! jaa.. har igentligen inte mycket att säga idag men.. Idag så gick jag på skolan, kände mig Mycket bättre idag för jag fick pussar av den bästaste i morse! <3 



Älskar honom jah! <3 Mycket! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards