Linn Sofie Antonia

Alla inlägg under december 2010

Av Sofie sohlin - 22 december 2010 14:07

Godmorgon! gud va härligt att vakna på morgonen och se min älskling sova! <3 underbart! men han for hem nyss för jag ska packa och sen blir det att sitta i bilen

3-4 timmar.. drygt! men om man kan ju sova :)

Jag kanske ha inernet där uppe så jag kommer lägga in bilder och sånt ;)

Kommer hem på måndag.. kommer sakna min älskling :( hej då!


Ps. I love you! <3

Av Sofie sohlin - 21 december 2010 17:17

Söndag: kollade på match och sen så for jag till älcklingen min! <3

Måndag: Skola.. och sen så kom älsklingen till mej och sov! <3

Tisdag: Skola.. och sen så blir det packning.. :/

Onsdag: Far till borga.

 

Men jag kan inte fatta att det är jul snart kan ni fatta det?!

 

Hittade super söta bilder som jag måste visa :)

söta va? <3  Hej då!

 

Ps. Älskar dig sebastian!  

Av Sofie sohlin - 18 december 2010 10:50

God morgon! vaknade nu (skönt) men nu så ska man duscha sen ska man kolla på match i nyland (: sen ska man till älsklingen <3

Det är planerna idag (:

 

Älskar dig sebastian! <3

 

 

Av Sofie sohlin - 17 december 2010 22:45

hej! idag är det fredag och den börjad med skola sen så var jag med älsklingen min <3 kl 5 for han hem för han hade träning sen halv 8 så var det a-lags match :) jag där var jag oxå men älsklingen så fredagen vart lyckad! :)

När jag kom hem så hade Malin och André bakat peppakakor så jag fick hjälpa till att hå på glasyr på dom

  Malins rumpa     

Många peppakaor (:

   

Jag som har gjort dom (gjord med kärlek) ;p

  

Philip gjorde oxå ett hjärta (:

Man fick ont i magen för man åt mycke pepparkaksdeg -.-


Älskar dig sebastian!   

Av Sofie sohlin - 17 december 2010 16:15

  

Asså jag måste börja träna! så är det bara..

   

man vill träna efter skolan men sen så: Näää jag gör det imorrn.. ja, det brukar vara så. det är bara för mig att besämma! men det blir ju aldrig av.. men nu har jag bestämt mej!! :) så nu får jag se om det håller sig!

 

Älskar dig Sebastian!   

Av Sofie sohlin - 17 december 2010 08:58

 

Saknar! 


Av Sofie sohlin - 16 december 2010 12:05

Jag vill tända ett ljus
för den som gråter
över hårda ord.

Jag vill tända ett ljus
för dem som svälter
på vår jord.

Jag vill tända ett ljus
för dem som är rädda
i krigsdrabbad land.

Jag vill tända ett ljus
för dem som förföljs
för frihetens kamp.

Jag vill tända ett ljus
för dem som är sjuka
och lider av smärta.

Men jag vill också tända
ett ljus
för dem som hjälper, uppmuntrar
och har gott hjärta! <3

  

Av Sofie sohlin - 15 december 2010 22:29

Hej! <3 idag har vi inte haft några lektioner på skolan (skönt), vet inte vad jag ska kalla denhära dagen men alla 9:or har varit på skolan och kollat vilket pogram dom är sugen på att gå på. Så då hade vi MakeUp/hår lektion hela dagen! :D Sen så när jag kom till bollsta med bussen stog älsklingen min och väntade på mig   Mys! <3

Men nu så ligger jag och kollar runt på facebook och lyssnar på musik :) hej då!<3


Älskar dig sebastian!   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur tror du att Sofie skulle vilja ha?
 Katt
 Hund
 Reptil
 Hamster
 Fiskar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min flicka!

Sminkningar


Ovido - Quiz & Flashcards